Kepada Nasiha Omar... Selamat Hari Lahir..Happy Birthday honey....
Nasiha Omar merupakan sahabat baik aku sejak dari sekolah menengah..mase form1 dulu..
Seriously aku memang rindu giler kt dia...
huhuhu..dia neh budak medik yg paling giler!!!ha?!giler...x jd nk ngorat..
hahaha...xyah nk ngorat la..dia pon x hingin kt korang....
Nak tau muke dia cane..mesti korg x suke punye..hahahah
?????Neh lawa sgt neh seksa plak...salah2 bukan2...jap aku cari..erm...ade pon jumpe2
WAh cun x???aku????hahahah...sgt la susah nk jumpe minah medik neh..ke aku yg susah nk dijumpai...
NAsiha Omar..anda dengan rasmi nye da 21thun..o0o0opsss aku ter bgtau ke???hoho
P/s: Nasiha aku syg ko sgt2..n jgn lupe bg hadiah kt aku...hohoho...
Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Just walk beside me and be my friend.-- Albert Camus
Don't walk behind me, I may not lead.
Just walk beside me and be my friend.-- Albert Camus





0 comments:
Post a Comment